Cum raportezi problemele apărute la serviciile și produsele Microsoft

Unul din aspectele pozitive legate de serviciile Microsoft este faptul ți se oferă o metodă rapidă de raportare a problemelor apărute. De asemenea, Microsoft oferă istoricul complet al stării serviciilor astfel că poți afla ce probleme au avut loc în trecut și cum au fost ele rezolvate. Dacă nu vă funcționează corect vreun serviciu Microsoft (OneDrive, Outlook.com, Siguranța Familiei, etc.), iată cum puteți raporta problema în numai câteva secunde:

Pasul 1: Deschideți situl web Stare Serviciu de la Microsoft

Microsoft oferă un sit web util, ce afișează starea oficială a serviciilor sale, precum și istoricul complet al problemelor. Mergeți la Stare serviciu Microsoft și veți vedea afișată starea curentă a principalelor servicii online ale Microsoft. Nu este necesar să vă conectați cu contul dvs. Microsoft. Acest lucru este util deoarece contul dvs. Microsoft poate fi chiar serviciul pentru care vreți să raportați o problemă.

În categoria Stare curentă puteți vedea starea fiecărui serviciu, cu o apăsare pe numele său.

Pasul 2: Raportați problema pe care o aveți

Apăsați pe secțiunea "Raportați o problemă", în partea stângă a ecranului.

Din meniul Produs, selectați serviciul sau produsul care nu funcționează. De exemplu, am selectat OneDrive deoarece acest serviciu nu ne funcționa atunci când am scris acest articol. Dacă aveți probleme cu Office Online, este preferabil să selectați tot OneDrive deoarece cele două servicii sunt foarte strâns legate în funcționare.

Lista de probleme este actualizată dinamic în funcție de serviciul pe care îl selectați. Veți observa că tipurile de probleme ce pot fi raportate sunt diferite de la serviciu la serviciu.

Când am scris acest articol, nu reușeam să vedem fișierele din OneDrive de pe situl web OneDrive, chiar dacă am încercat diferite navigatoare. Ca urmare, am selectat "Răsfoirea prin fișierele de pe site-ul web OneDrive" și apoi am apăsat Remitere.

Microsoft apoi ne mulțumește pentru că am raportat problema și ne spune că nu ne poate răspunde personal. :)

Cum vizualizăm Istoricul Stării serviciilor Microsoft

O altă secțiune utilă de pe situl web Stare serviciu Microsoft este Istoric stare. Apăsați pe Istoric stare în coloana din stânga ecranului.

Veți vedea o listă completă cu problemele ce au fost identificate și reparate în ultimele câteva luni. Puteți afla ce servicii au fost afectate, când a fost identificată problema și când a fost ea rezolvată.

Monitorizează Microsoft problemele pe care le raportăm?

Da, o fac. Au un sistem automat ce raportează către ingineri problemele raportate, astfel încât ei să verifice și apoi să rezolve problemele pe care le raportăm.

Dar dacă vreau un răspuns de la Microsoft?

Dacp vreți ca cineva de la Microsoft să discute cu dvs. Despre problema pe care o aveți, cea mai bună încercare este să folosiți Twitter. Acolo puteți să interacționați cu contul Twitter al echipei Suport Microsoft ce este disponibil în limba engleză, 24 de ore pe zi – 7 zile pe săptămână.

Concluzie

Ați întâmpinat recent probleme cu serviciile online ale Microsoft? Dacă da, le-ați raportat? Ați fost mulțumiți de felul în care au rezolvat situația?