Cum sincronizezi manual fișierele din OneDrive & Cum vezi când au fost sincronizate ultima dată

Deși ne place serviciul OneDrive și îl folosim mult, există câteva lucruri cu care avem probleme. Unul dintre ele este faptul că este dificil să îți dai seama cum poți să convingi OneDrive să îți sincronizeze fișierele acum, manual, fără a aștepta câteva minute pentru ca el să descopere că ai adăugat fișiere noi. O altă problemă este faptul că uneori trebuie să știi când a fost realizată ultima sincronizare, ca să ai o idee dacă el a sincronizat sau nu și ultimele fișiere pe care le-ai adăugat. Iată cum se pot face aceste două lucruri în Windows 7 și Windows 10:

NOTĂ: Dacă vrei să afli când au fost sincronizate sau vrei să forțezi o sincronizare pentru fișierele tale din OneDrive în Windows 8.1, am scris deja un tutorial. Îl poți găsi aici: Sincronizează manual fișierele din OneDrive & Vezi ultima sincronizare.

Cum afli când au fost sincronizate ultima dată fișierele tale din OneDrive, în Windows 7 și Windows 10

Dacă folosești OneDrive în Windows 7, și vrei să știi când au fost sincronizate ultima dată fișierele tale, apasă o singură dată pe iconița OneDrive din zona de notificare a barei de activități.

Similar, dacă folosești Windows 10 și vrei să afli când s-au sincronizat ultima dată fișierele tale, apasă o dată pe iconița OneDrive din zona de notificare a barei de activități.

Cum sincronizezi manual fișierele din OneDrive în Windows 7 și Windows 10 - Metoda rapidă

Din fericire, dacă folosești Windows 7 sau Windows 10, declanșarea unei sincronizări manuale pentru fișierele din OneDrive este foarte ușor de relaizat, chiar dacă nu e atât de intuitivă. Tot ce trebuie să faci este să oprești aplicația OneDrive și apoi să o pornești din nou. Pentru a o opri, dă clic dreapta sau ține apăsat pe iconița sa din zona de notificări a barei de activități și apoi apasă Ieșire (Exit).

Pornește din nou OneDrive. Indiferent dacă folosești Windows 7 sau 10, o metodă de a face acest lucru este să îi cauți scurtătura din meniul Start.

O altă metodă de a deschide OneDrive este să îl cauți. În Windows 10, scrie OneDrive în câmpul de căutare din bara de activități. Apoi, apasă pe rezultatul OneDrive din secțiunea Apps (Aplicații).

În Windows 7, poți face același lucru folosind caseta Căutare din Meniul Start.

Cum sincronizezi manual fișierele din OneDrive în Windows 7 și Windows 10 - Metoda complicată

Dacă, din diferite motive, nu poți urma pașii simpli pe care i-am descris în secțiunea anterioară, există și o altă metodă de a-ți sincroniza manual fișierele din OneDrive. Totuși, ea este ceva mai complicată, dar implică acțiuni similare: întâi vom opri și apoi vom reporni procesul OneDrive.

Indiferent dacă ești în Windows 7 sau Windows 10, deschide Managerul de activități și mergi la fila Procese (Processes). Apoi, caută procesul OneDrive, dă clic dreapta pe el și selectează Închideți activitate (End Task) pentru a-i opri procesul.

În aceeași fereastră a Managerului de activități, apasă pe Fișier (File) și apoi pe Activitate nouă (Run new task).

Windows va deschide o nouă fereastră, numită Creare activitate nouă (Create new task). În câmpul Deschidere (Open), copiază și lipește codul de mai jos și apasă OK:

%localappdata%\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe

Procesul OneDrive va porni din nou. O dată ce s-a lansat, el va declanșa automat o verificare a fișierelor și, dacă sunt detectate modificări, OneDrive va începe să îți sincronizeze fișierele.

Concluzie

Sperăm că acest ghid vă va fi util. Dacă știți și alte probleme legate de OneDrive, pentru care aveți nevoie de ajutor, spuneți-ne folosind formularul de comentarii de mai jos. Vom face tot posibilul să vă fim de ajutor.