Jocul Android gratuit al lunii - Recenzie Afterloop

5 out of 5 stars

Dacă ar fi să împărțim jocurile pe categorii, am putea să o facem după foarte multe criterii și am ajunge să avem atâtea genuri diferite de jocuri, încât ne-ar fi extrem de greu chiar și numai să le numărăm. Din fericire, putem să împărțim jocurile în doar două categorii: jocuri rapide și jocuri lente. Dacă vrei să te joci un joc în care nu contează doar timpul de reacție și viteza de acțiune, atunci ai ajuns în locul potrivit. În această lună îți recomandăm un joc nou-nouț de tip puzzle, care nu numai că este uluitor, dar poate să îți consume destul de multe de ore în care ai fi putut fi productiv. Citește review-ul nostru, ca să faci cunoștință cu Afterloop pentru Android:

Eliberează-ți mintea!

De obicei, când auzim despre un joc puzzle nou, tindem să ne gândim la o nouă clonă de Bejeweled sau ceva din aceeași categorie, fiecare dintre aceste jocuri având aceleași moduri de joc, cu o grafică doar puțin diferită și care nu aduc nimic nou acestui gen de jocuri. Din fericire, Afterloop este un joc complet diferit, chiar dacă face parte din acest gen.

Acest joc puzzle este creat de un studio mic de jocuri, eXiin, fondat și condus de doar două persoane: Seb și Sam. Ei au reușit să aducă înapoi unul dintre jocurile noastre puzzle favorite, cu niște modificări interesante și o serie de adăugiri moderne. Modul de joc al unui joc puzzle clasic se combină perfect cu atmosfera, grafica și celelalte caracteristici moderne, creând astfel un joc mobil minunat - disponibil atât pentru iOS , cât și pentru Android (noi am testat varianta pentru Android).

Mai ții minte vechiul joc puzzle clasic numi t Sokoban ? Este un tip de puzzle în care jucătorul împinge cutii sau lăzi pe terenul de joc (de obicei o magazie), scopul fiind ca fiecare cutie să ajungă într-o zonă de stocare predefinită. Acest joc a fost implementat de nenumărate ori pe fiecare platformă imaginabilă, deci suntem siguri că ai văzut cel puțin o dată un joc similar cu Sokoban - sau poate că te-ai și jucat unul.

Afterloop este ceva foarte similar, dar totuși diferit. Avatarul nostru, personajul principal pe care îl controlăm, este un roboțel numit PR8, care se află într-o aventură în care vrea să își salveze frații. Tu ești responsabilul acestei cauze nobile și tu trebuie să-l ajuți să treacă peste nivelurile jocului, eliberându-i pe ceilalți roboți. Jocul constă de fapt într-un singur labirint gigant, cu peste 300 de niveluri cu grade diferite de dificultate.

Fiecare nivel este un joculeț asemănător cu Sokoban , unde trebuie să rezolvi un puzzle: ai un număr de cutii pe care poți să le împingi într-o direcție, în funcție de marcajul de pe cutie. Unele cutii pot fi împinse doar pe plan vertical, altele numai pe plan orizontal. Sunt și cutii care pot fi împinse în orice direcție.

Scopul fiecărui nivel este de a ajunge la ieșire prin împingerea cutiilor, astfel încât să eliberezi o cale spre ieșire. Desigur, acest lucru devine din ce în ce mai complicat pe măsură ce faci progrese prin nivele. Spațiul pe care îl ai la dispoziție este întotdeauna limitat, deci este recomandat să te gândești bine înainte să împingi. După câteva niveluri apar și cutiile legate unele de altele: cutiile care au aceeași culoare se mișcă împreună, chiar dacă sunt departe unele de altele. Acest lucru înseamnă că dacă împingi o cutie galbenă la stânga, toate celelalte cutii galbene se vor mișca și ele spre stânga, indiferent de poziția lor actuală - desigur, numai dacă nu sunt blocate de un zid sau o alte cutie ce nu se poate mișca în această direcție.

Dacă unele dintre cutiile adiacente se pot mișca în aceași direcție, poți să le împingi împreună, astfel creând și manipulând blocuri întregi de cutii - aceste însușiri adiționale devenind sursa unor puzzle-uri destul de complicate, în care există un singur set de mișcări cu care poți să termini un nivel.

Jocul poate fi jucat în patru moduri diferite: Adventure (Aventură) , Collect Mania (Colectare) , Time Attack (Contra Cronometru) și Perfect Moves (Mișcări Perfecte). Adventure este modul bază și trebuie să completezi un nivel în acest mod ca să poți să joci celelalte moduri. În Adventure poți să colectezi trei stele pentru fiecare nivel și, dacă reușești să aduni destule stele, vei primi o cheie.

După un set de niveluri, următorul set se află în spatele unei uși închise, existând un număr minim de stele pe care trebuie să le colectezi ca să poți să avansezi la partea următoare a jocului, cu ajutorul cheilor. Uneori nu vei putea să primești toate stelele prin cea mai scurtă metodă de rezolvare a nivelului, ci trebuie să faci și mișcări adiționale, uneori chiar și mișcări prin care eșuezi nivelul. Nicio problemă, pentru că poți să resetezi orice nivel ori de câte ori vrei, poți chiar și să anulezi ultimele mișcări prin folosirea monedelor de timp.

În Collect Mania trebuie să treci prin fiecare dală a nivelului, în Time Attack trebuie să termini nivelul într-un anumit timp, iar în Perfect Moves ai la dispoziție un număr limitat de împingeri în care să completezi nivelul.

Nivelurile sunt conectate între ele cu coridoare, iar după fiecare nivel completat poți să culegi piese care pot fi folosite pentru a cumpăra lucruri precum soluția nivelului actual, monede de timp sau poți să îți crești numărul maxim de monede de timp. De asemenea, poți și să te duci înainte și înapoi între niveluri, nu trebuie neapărat să le completezi în ordine secvențială.

Bine ai venit într-o lume magică

În câteva niveluri sunt cutii magice care trebuie împinse pe platforme speciale pentru a distruge zidurile dintre niveluri și pentru a deschide calea spre ieșire. Acestea sunt destul de rare, dar interesante.

Avatarul tău din joc este un roboțel haios numit PR8 care este încântat atunci când completezi un nivel, trist dacă faci o greșeală care nu poate fi corectată și este, în general, un companion foarte arătos. PR8 poate fi personalizat cu haine diferite - pe unele le primești ca recompensă pentru performanțele tale, iar pe altele trebuie să le cumperi cu piese sau cu bani reali.

Da, aceasta înseamnă că în Afterloop sunt implementate achizițiile în interiorul aplicației, dar din fericire ele nu distrug experiența de joc și nici nu îl transformă într-un joc de tip plătește-pentru-a-câștiga, în care este musai să plătești ca să poți să-l termini. Poți să cumperi hainuțe pentru PR8, piese și monede de timp sau poți să mărești limita monedelor de timp. Chiar dacă nu dorești să cheltuiești niciun ban, jocul poate fi savurat în totalitate, deoarece cumpărăturile nu îți oferă un avantaj injust. Singurul efect secundar neplăcut al cumpărăturilor din interiorul aplicației sunt notificările trimise de joc din când în când - acestea nu sunt binevenite și sunt enervante în loc de a fi utile.

Lumea din Afterloop este minunată și magică, cu peisaje cu păduri verzi și jungle bogate, sau deșerturi pustii și vulcane. Aceasta este acompaniată de efecte sonore discrete și o coloană sonoră care nu devine enervantă nici după ore întregi de joc. Lumea jocului este foarte primitoare și frumoasă și nu are niciun strop de violență, deci Afterloop este o alegere extraordinară și pentru copii.

Dacă îți place să completezi jocurile la 100%, este bine să știi că jocul nu numai că măsoară timpul și numărul de împingeri la fiecare nivel, ci oferă și statistici și, deoarece are implementată tehnologia Google Play Games Services , îți oferă și posibilitatea de a îți compara rezultatele cu prietenii tăi sau cu oricine mai joacă Afterloop. Pe lângă toate acestea, mai ai la dispoziție și 23 de medalii pe care le poți debloca.

Descărcare : Afterloop

5/5

Este foarte plăcut să vezi că nu toate jocurile moderne sunt axate în totalitate pe viteză, bătălii, acțiune și violență. Pentru noi este ceva extraordinar să găsești jocuri precum Afterloop. Acesta este similar în mai multe aspecte cu The Path to Luma despre care am scris mai demult, deoarece și în acel joc controlezi un caracter similar cu un roboțel, într-un joc plin de puzzle-uri și o lume magică de explorat.

Din fericire, toate aceste asemănări sunt pozitive, iar Afterloop mai are și alte plusuri. Puzzle-urile nu devin repetitive și este foarte distractiv să mergi de la un nivel la altul și să vezi ceilalți roboței cum sunt eliberați datorită abilităților tale. Din punct de vedere al conținutului, nu avem de ce să ne plângem: avem 300 de niveluri care pot fi completate în patru moduri diferite, astfel ajungând la un număr de 1200 de experiențe diferite. Dacă mai adaugăm și lumea largă și colorată, o coloană sonoră potrivită și alte funcții utile precum anularea mișcărilor, avem de a face cu un joc care devine foarte ușor preferatul oricui, indiferent de vârsta sau de preferințele politice. Hai, încearcă să împingi și tu câteva cutii!