Jocul Android gratuit al lunii - Recenzie Star Wars: Galaxy of Heroes

4 out of 5 stars

Ești gata să continui o saga de proporții epice? Simți Forța în tine? După 32 de ani, așteptarea ia sfârșit: Forța se trezește din nou și putem să ne afundăm într-un nou episod al unei povești extrem de bine scrise. Și nivelul midichlorianilor crește și mai mult, știind că sunt mai multe metode de a te bucura de Războiul Stelelor, pe lângă noul film care a invadat cinematografele. EA a lansat recent jocul Star Wars: Galaxy of Heroes pentru Android, deci poți să îți iei doza zilnică de Sci-Fi și înainte și după te duci la cinema. În plus, este un joc destul de bun pentru Android, deci hai să vedem ce oferă fanilor și jucătorilor ocazionali:

Alătură-te părții întunecate a Forței!

Calmează-te, tinere padawan, ai foarte multe de învățat înainte de a vedea dacă chiar sunt prăjituri pe cealaltă parte a Forței: prima dată ar fi bine să știi despre ce este vorba. Star Wars: Galaxy of Heroes este un joc strategic de lupte pe ture, cu un stil caracteristic jocurilor de rol (RPG-uri), foarte asemănător jocurilor de rol din Japonia, precum seria Final Fantasy. Scopul jocului este de a colecționa eroi din ambele părți ale Forței și de a avansa printr-o serie de lupte, să colectezi diferite tipuri de premii, să-ți dezvolți eroii și să deblochezi noi abilități pe parcursul jocului.

Jocul este un campionat pe o masă holografică. Conform Wookieepedia , o masă holografică este un dispozitiv de divertisment și de comunicare folosit pentru a juca jocuri virtuale, a urmări programe sau pentru a comunica cu alte ființe din universul Războiul Stelelor. În cazul nostru, masa este folosită pentru a lupta împotriva inamicilor, în locuri bine cunoscute din acest univers.

Când lansezi jocul pentru prima oară, vei fi întâmpinat de un tutorial ce te ghidează prin primii pași al jocului și îți arată caracteristicile principale. Aceasta face lucrurile mai ușoare, deoarece ai foarte multe de descoperit. Vei vedea că la început poți să joci numai Light Side Battles , unde poți să asamblezi o echipă cu caractere de pe partea Luminii a Forței, cu care trebuie să învingi echipe formate din caractere din partea Întunecată. Aceste lupte sunt purtate împotriva AI-ului, dar cum ajungi la nivelul 8, se deblochează Squad Arena , primul loc unde poți să lupți împotriva adversarilor umani și a echipelor lor.

Colectează și cucerește

Când te duci la luptă, va trebui să ai o echipă formată din cel mult șase caractere, iar organizarea acestei echipe necesită abilități strategice foarte bune. Fiecare caracter are puterile și slăbiciunile sale, abilități speciale și posibilități de dezvoltare a lor. Rezultatul unei bătălii depinde foarte mult de componența echipei. În timpul bătăliei, caracterele atacă pe ture: fiecare caracter are un atac de bază și una sau mai multe abilități speciale. Aceste abilități pot fi folosite o dată la câteva ture. Scopul fiecarei bătălii este de a distruge caracterele inamice și, la final, cel puțin un caracter din echipa ta trebuie să supraviețuiască.

Când câștigi o bătălie, primești o serie de premii ce pot fi folosite pentru a face caracterele tale mai puternice. Poți să primești droizi de antrenament, ce pot fi folosiți pentru a crește nivelul caracterelor, făcându-le mai puternice. Echipamentul este și el important: poți să îl pui pe caracterele tale în locuri dedicate, pentru a crește abilitățile acelui caracter. Dacă pui o piesă de echipament în fiecare loc disponibil pe un caracter, crește nivelul lui de echipare. Dacă acest nivel crește de câteva ori, se va debloca o nouă abilitate specială pentru acest caracter.

Poți să găsești și fragmente de caractere ( shards ): acestea sunt specifice pentru fiecare caracter și, dacă găsești tot setul, se va debloca acel caracter nou. Dacă ai deja acel caracter, va crește numărul stelelor acelui caracter. Cu cât are mai multe stele, cu atât mai puternic este. Sunt și patru tipuri de resurse pe care poți să le colectezi: cristale (folosite pentru a cumpăra carduri de date numite Data Cards, rezerve de energie numite Energy refreshes, obiecte numite Shipment items folosite pentru a reseta timpul de așteptare), credite (necesare pentru a crește nivelul caracterelor, abilităților și numărul de stele), energie (necesar pentru a începe bătălii - primești un punct de energie nou la fiecare 6 minute) și tichete sim (folosite pentru a completa în mod instant bătăliile câștigate deja cu un scor maxim, primind astfel noi premii, fără a fi nevoie să lupți efectiv în acea bătălie).

Maestrul cardurilor

În secțiunea cardurilor de date ( Data Cards ) poți să cumperi două tipuri diferite de carduri (sau pachete de carduri): Chromium și Bronzium. Când cumperi astfel de carduri, acestea îți dau caractere, fragmente de caractere, echipamente sau credite în mod aleator. Poți să iei un card Bronzium în mod gratuit la fiecare 20 de minute, dar cardurile Chromium (care sunt mai bune) pot fi cumpărate numai cu cristale.

Asta este cea mai problematică latură a jocului: cristalele sunt foarte rare și ai nevoie de foarte mult timp să obții o cantitate mai mare. Dar, desigur, poți să cumperi pachete de cristale cu bani reali. La începutul jocului asta nu va fi o problemă, deoarece ai foarte multă energie. Dar, după o serie de lupte, vei rămâne fără energie și vei fi limitat în ceea ce privește cât de mult poți să joci, deoarece energia se reîncarcă lent și nici cristale nu o să mai ai, ca să cumperi mai multă energie. Sperăm că EA a făcut un joc corect și echitabil, unde elementele sunt echilibrate și, după un timp mai lung, nu vom fi forțați să cheltuim bani ca să ne putem distra jucând jocul.

Pe lângă carduri, mai poți să cumperi și obiecte din expediere ( Shipment items ): acestea sunt fragmente de caractere, droizi de antrenament și diferite tipuri de echipament. Dacă ai nevoie mare de un anumit articol, e posibil să îl găsești aici și nu trebuie să lupți în speranța că o să îl primești ca premiu aleator, la finalul bătăliilor. Secțiunea de obiecte din expediere este blocată la începutul jocului, ca și multe alte părți. De exemplu, Squad arena , unde poți să joci cu alți jucători umani, se deblochează la nivelul 8, iar secțiunea de evenimente ( Events ) se deblochează la nivelul 52. Ai nevoie de destul de mult timp să te bucuri fiecare aspect al jocului.

Deoarece vorbim despre un joc marca Războiul Stelelor, trebuie să menționăm caracteristicile specifice acestui univers. Din fericire EA nu a avut probleme în a obține drepturile necesare, deci fiecare aspect este foarte autentic: poți să colectezi eroii bine-cunoscuți din filme și să vizitezi peisajele pe care le-ai văzut numai la cinema. Muzica, grafica, sunetele și caracterele sunt foarte familiare și au un design bun. Jocul oferă o adevărată provocare, nu numai din punctul de vedere al lungimii: luptele devin din ce în ce mai grele și, dacă asta nu este suficient, poți să le joci din nou la un nivel de dificultate mai mare și poți să câștigi fragmente pentru caractere speciale.

Descărcare: Star Wars: Galaxy of Heroes.

4/5

2015 este un an bun pentru fanii Războiul Stelelor: saga a revenit cu al șaptelea episod iar jucătorii au primit un joc de Android bun, strategic, cu lupte suficient de complexe pentru a fi distractive. Jocul va lua mult din timpul nostru. Chiar și ceva simplu, cum ar fi explorarea aspectelor principale durează minim o jumătate de oră. Ceea ce a reușit EA să facă cu Star Wars: Galaxy of Heroes este un amestec fin de diferite tipuri de joc: colectarea cardurilor, elemente din jocuri RPG și lupte pline de acțiune. Aceste elemente vin într-un pachet atrăgător și din punct de vedere vizual. Fiind o companie foarte mare, Electronic Arts probabil va continua să adauge conținut nou la joc, deci putem să spunem cu siguranță că nu ne vom plictisi. Jocul nu are un sfârșit adevărat. Poți să joci câteva lupte oricând, sau poți să amesteci eroii în grupuri noi cu echipamente diferite.

Probabil că singura problemă a jocului este prezența microtranzacțiilor, cunoscute și sub numele de “achiziții în aplicație”. Sperăm sincer că acestea nu vor distruge experiența de joc după mult timp petrecut în el (vă aduceți aminte de Dungeon Keeper pentru Android?) și nu va fi numai o sursă de venit pentru Electronic Arts. Ne dorim ca EA să lanseze un joc bun, complet gratuit, fără achiziții în aplicație, dar care este și un produs de c alitate. Doar pentru că pot. :) Dar până se întâmplă asta, scoateți lightsaber-ele și salvați încă odată universul Star Wars !