4 Comentarii la Fitbit Charge HR – Review-ul unui utilizator fidel

  1. Vali spune:

    de cateva zile a inceput si la mine procesul de dezlipire a curelei, exact ca in poza postata de tine. Bratara a fost cumparata de sotul meu, dintr-un aeroport acum 6 luni, ce conditii trebuie indeplinite pentru a beneficia de aceasta garantie?

    1. Ciprian Adrian Rusen spune:

      Garantia este un standard. Iti trebuie factura/dovada cumparaturii si sa contactezi echipa FitBit. De obicei raspund foarte prompt si sunt baieti de treaba. Cel putin in cazul nostru au fost.

  2. Tet Adela spune:

    Azi am verificat aplicatia de pe telefonul meu Fitbit , si am constatat cu tristete ca din ziua de sambata nu a mai facut sincronizare pe aplicatie.

    Ce pot sa fac?

    1. Ciprian Adrian Rusen spune:

      1. Verificati daca este incarcat.
      2. Stergeti conexiunea Bluetooth cu Fitibit-ul din telefon
      3. Refaceti conexiunea dintre Fitbit si telefon.
      4. Vedeti daca merge sincronizarea

Lasă un comentariu