Abonează-te
Notifică-mă
guest

4 Commentarii
Cele mai vechi
Cele mai noi
Feedback în linie
Vezi toate comentariile
Vali
Vali
6 ani în urmă

de cateva zile a inceput si la mine procesul de dezlipire a curelei, exact ca in poza postata de tine. Bratara a fost cumparata de sotul meu, dintr-un aeroport acum 6 luni, ce conditii trebuie indeplinite pentru a beneficia de aceasta garantie?

Ciprian Adrian Rusen
Ciprian Adrian Rusen
6 ani în urmă
Răspunde  Vali

Garantia este un standard. Iti trebuie factura/dovada cumparaturii si sa contactezi echipa FitBit. De obicei raspund foarte prompt si sunt baieti de treaba. Cel putin in cazul nostru au fost.

Tet Adela
Tet Adela
6 ani în urmă

Azi am verificat aplicatia de pe telefonul meu Fitbit , si am constatat cu tristete ca din ziua de sambata nu a mai facut sincronizare pe aplicatie.

Ce pot sa fac?

Ciprian Adrian Rusen
Ciprian Adrian Rusen
6 ani în urmă
Răspunde  Tet Adela

1. Verificati daca este incarcat.
2. Stergeti conexiunea Bluetooth cu Fitibit-ul din telefon
3. Refaceti conexiunea dintre Fitbit si telefon.
4. Vedeti daca merge sincronizarea