1. Verificati daca este incarcat.
2. Stergeti conexiunea Bluetooth cu Fitibit-ul din telefon
3. Refaceti conexiunea dintre Fitbit si telefon.
4. Vedeti daca merge sincronizarea
de cateva zile a inceput si la mine procesul de dezlipire a curelei, exact ca in poza postata de tine. Bratara a fost cumparata de sotul meu, dintr-un aeroport acum 6 luni, ce conditii trebuie indeplinite pentru a beneficia de aceasta garantie?
Garantia este un standard. Iti trebuie factura/dovada cumparaturii si sa contactezi echipa FitBit. De obicei raspund foarte prompt si sunt baieti de treaba. Cel putin in cazul nostru au fost.
4 Comentarii la “Fitbit Charge HR - Review-ul unui utilizator fidel”
Azi am verificat aplicatia de pe telefonul meu Fitbit , si am constatat cu tristete ca din ziua de sambata nu a mai facut sincronizare pe aplicatie.
Ce pot sa fac?
1. Verificati daca este incarcat.
2. Stergeti conexiunea Bluetooth cu Fitibit-ul din telefon
3. Refaceti conexiunea dintre Fitbit si telefon.
4. Vedeti daca merge sincronizarea
de cateva zile a inceput si la mine procesul de dezlipire a curelei, exact ca in poza postata de tine. Bratara a fost cumparata de sotul meu, dintr-un aeroport acum 6 luni, ce conditii trebuie indeplinite pentru a beneficia de aceasta garantie?
Garantia este un standard. Iti trebuie factura/dovada cumparaturii si sa contactezi echipa FitBit. De obicei raspund foarte prompt si sunt baieti de treaba. Cel putin in cazul nostru au fost.