de cateva zile a inceput si la mine procesul de dezlipire a curelei, exact ca in poza postata de tine. Bratara a fost cumparata de sotul meu, dintr-un aeroport acum 6 luni, ce conditii trebuie indeplinite pentru a beneficia de aceasta garantie?
Garantia este un standard. Iti trebuie factura/dovada cumparaturii si sa contactezi echipa FitBit. De obicei raspund foarte prompt si sunt baieti de treaba. Cel putin in cazul nostru au fost.
Tet Adela
6 ani în urmă
Azi am verificat aplicatia de pe telefonul meu Fitbit , si am constatat cu tristete ca din ziua de sambata nu a mai facut sincronizare pe aplicatie.
1. Verificati daca este incarcat.
2. Stergeti conexiunea Bluetooth cu Fitibit-ul din telefon
3. Refaceti conexiunea dintre Fitbit si telefon.
4. Vedeti daca merge sincronizarea
de cateva zile a inceput si la mine procesul de dezlipire a curelei, exact ca in poza postata de tine. Bratara a fost cumparata de sotul meu, dintr-un aeroport acum 6 luni, ce conditii trebuie indeplinite pentru a beneficia de aceasta garantie?
Garantia este un standard. Iti trebuie factura/dovada cumparaturii si sa contactezi echipa FitBit. De obicei raspund foarte prompt si sunt baieti de treaba. Cel putin in cazul nostru au fost.
Azi am verificat aplicatia de pe telefonul meu Fitbit , si am constatat cu tristete ca din ziua de sambata nu a mai facut sincronizare pe aplicatie.
Ce pot sa fac?
1. Verificati daca este incarcat.
2. Stergeti conexiunea Bluetooth cu Fitibit-ul din telefon
3. Refaceti conexiunea dintre Fitbit si telefon.
4. Vedeti daca merge sincronizarea