Am făcut comandă cu livrare în aceeași zi cu costul transportului mai mare decât ar costa în mod normal + 5 lei deoarece ne obligă să îi achităm dacă plătim cash și asta eu îl clasific ca fiind furt!
Nu înțeleg de ce suntem obligați să vă dăm 5 lei în plus?!Este alegerea noastră cum vrem sa achităm deoarece sunt banii noștri!
Cum spuneam mai sus aveam termen de livrare între orele 19:00-21:00,am așteptat ,am sunat și într-un final să mi se spună că nu mai vine coletul deoarece firma de curierat lucrează ora la ora 20:00😡😡😡
PS: voi continua să fac sesizările necesare!
Pe 30 mai am platit produsul iar pe 2 iunie inca era statusul : plata a fost verificata. Sfat :cumparati de la Altex. Acelasi pret si livrare in 1-2 zile lucratoare. O stea ca mai putin nu se poate
Ne pare rau pentru problema ta, dar nu te putem ajuta noi. Contacteaza te rog serviciul de suport clienti al eMAG. Gasesti detalii aici: https://www.emag.ro/info/suport-247
Am contactat deja sa intreb daca nu au „uitat” de comanda. Pe scurt – totul e in regula. Inca astept sa vina comanda la showroom. Din 29 aprilie, astazi e 30 mai.
Sistemul este gandit ok, dar modul in care este pus in practica de eMag, lasa de dorit. Este diferenta mare intre a spune si a face la cei de la eMag. Ei sunt in stare sa promita orice, numai sa platesti, apoi esti la cheremul lor. Comanda trebuia sa fie livrata a doua zi la 7:00 in easybox, dar la 17:00 imi tot spuneau sa astept. 🙂 🙂 🙂 Serios? Unicul motiv pentru care am cumparat de la eMag, in ciuda pretului aproape dublu, a fost livrarea promisa. Daca venea angajatul pe jos, luand in suturi pachetul, tot ajungea mai repede de 9:00. Produsul fiind in stocul eMag, nu la „parteneri”(adica cei care trebuie sa suporte conditiile eMag, scumpind produsele cu minim 16-18%, cate e partea eMag). Doresc ca devina Amazon-ul din Romania? Amazon procedeaza exact invers decat eMag. Think about it!
Am comandat un produs pe data de 31 martie si suntem in 6 aprilie si produsul inca nu a fost predat curierului, dar banii mi i-au luat imediat (ca am platit cu cardul online). Produsul il arata in stoc, si este vorba de un produs pentru care este mare cerere in prezent, dar repet il arata in stoc si zicea livrarea pe 1-2 aprilie. E adevarat ca de la un partener emag, dar atata vreme cat i-au acceptat ca parteneri, emag ar trebui sa isi asume responsabilitatea. Livrare standard!!!! Dar banuiesc ca difera …standardele
Cand vine vorba de alte firme din Marketplace, nu eMAG se ocupa de livrare, ci firmele de la care ai comandat. eMAG ofera doar platforma tehnica pentru vanzare/cumparare, nu serviciul/produsul propriu-zis. De curiozitate, ce produs ai cumparat?
13 Comentarii la “Infrastructura eMAG: Cât de rapidă este livrarea standard a comenzilor?”
Am făcut comandă cu livrare în aceeași zi cu costul transportului mai mare decât ar costa în mod normal + 5 lei deoarece ne obligă să îi achităm dacă plătim cash și asta eu îl clasific ca fiind furt!
Nu înțeleg de ce suntem obligați să vă dăm 5 lei în plus?!Este alegerea noastră cum vrem sa achităm deoarece sunt banii noștri!
Cum spuneam mai sus aveam termen de livrare între orele 19:00-21:00,am așteptat ,am sunat și într-un final să mi se spună că nu mai vine coletul deoarece firma de curierat lucrează ora la ora 20:00😡😡😡
PS: voi continua să fac sesizările necesare!
Pe 30 mai am platit produsul iar pe 2 iunie inca era statusul : plata a fost verificata. Sfat :cumparati de la Altex. Acelasi pret si livrare in 1-2 zile lucratoare. O stea ca mai putin nu se poate
Comanda facuta in 29 aprilie, Astazi 21 mai dupa mai mult de trei saptamani este exact in acelasi stadiu: „comanda plasata”. Emag e grozav…
Am uitat sa mentionez, comanda e formata numai din produse de la emag. Nu alti vanzatori.
Ne pare rau pentru problema ta, dar nu te putem ajuta noi. Contacteaza te rog serviciul de suport clienti al eMAG. Gasesti detalii aici: https://www.emag.ro/info/suport-247
Am contactat deja sa intreb daca nu au „uitat” de comanda. Pe scurt – totul e in regula. Inca astept sa vina comanda la showroom. Din 29 aprilie, astazi e 30 mai.
Si asta cu produsele pe stoc…
De cand cu „genius”….. platesti azi si porneste peste o saptamana. E de tot KKtul….
Nu avem abonament Genius si nu am avut o experienta asa cum zici tu. Dimpotriva. Totul a mers foarte bine, mereu.
Sistemul este gandit ok, dar modul in care este pus in practica de eMag, lasa de dorit. Este diferenta mare intre a spune si a face la cei de la eMag. Ei sunt in stare sa promita orice, numai sa platesti, apoi esti la cheremul lor. Comanda trebuia sa fie livrata a doua zi la 7:00 in easybox, dar la 17:00 imi tot spuneau sa astept. 🙂 🙂 🙂 Serios? Unicul motiv pentru care am cumparat de la eMag, in ciuda pretului aproape dublu, a fost livrarea promisa. Daca venea angajatul pe jos, luand in suturi pachetul, tot ajungea mai repede de 9:00. Produsul fiind in stocul eMag, nu la „parteneri”(adica cei care trebuie sa suporte conditiile eMag, scumpind produsele cu minim 16-18%, cate e partea eMag). Doresc ca devina Amazon-ul din Romania? Amazon procedeaza exact invers decat eMag. Think about it!
Am comandat un produs pe data de 31 martie si suntem in 6 aprilie si produsul inca nu a fost predat curierului, dar banii mi i-au luat imediat (ca am platit cu cardul online). Produsul il arata in stoc, si este vorba de un produs pentru care este mare cerere in prezent, dar repet il arata in stoc si zicea livrarea pe 1-2 aprilie. E adevarat ca de la un partener emag, dar atata vreme cat i-au acceptat ca parteneri, emag ar trebui sa isi asume responsabilitatea. Livrare standard!!!! Dar banuiesc ca difera …standardele
Cand vine vorba de alte firme din Marketplace, nu eMAG se ocupa de livrare, ci firmele de la care ai comandat. eMAG ofera doar platforma tehnica pentru vanzare/cumparare, nu serviciul/produsul propriu-zis. De curiozitate, ce produs ai cumparat?
Cred ca a cumparat un telefon din ce am inteles din comentariul lui