Recenzie căști gaming HyperX Cloud Stinger - Dă volum jocurilor tale!

Rating

Te-ai săturat de sunetul slab din difuzorul laptop-ului tău, sunetul acela pe care abia îl auzi? Ai nevoie de un echipament care să îți faciliteze imersia în lumea jocurilor tale preferate? Nu trebuie să cheltuiești sute de lei pe un echipament audio care costă mult doar pentru că poartă un anumit nume și nici nu trebuie să îți umpli camera cu un sistem complex de sonorizare. De cele mai multe ori, o pereche de căști de calitate îți va permit să te bucuri de jocurile tale mult mai mult. HyperX are un produs interesant pentru tine, la un preț accesibil. Citește acest review pentru a face cunoștință cu căștile de gaming HyperX Cloud Stinger:

Reclamă

Ambalaj și design

Poate că ești deja familiar cu brand-ul HyperX, mai ales dacă ai asamblat un calculator pentru jocuri. HyperX este un brand al firmei Kingston Technology, cunoscută mai ales pentru modulele lor de memorie RAM de înaltă performanță. Compania are și alte produse care satisfac nevoile mai ridicate de performanță ale jocurilor moderne, acestea fiind preferate de mulți jucători din toată lumea.

HyperX Cloud Stinger
HyperX Cloud Stinger

Noi ne-am mai întâlnit cu modulele lor de memorie, dar aceasta a fost prima dată când am avut șansa să facem cunoștință cu ceva diferit, mulțumită companiei Kingston, deoarece ne-au trimis o pereche de căști de gaming HyperX Cloud Stinger pentru testare.

Produsul vine într-un ambalaj plăcut, din carton, pe care culorile dominante sunt cele ale brand-ului: negru și roșu. Arată foarte frumos și futuristic, fiind evident că design-ul a fost creat pentru pasionații de jocuri. Pe partea din față a ambalajului se vede o imagine a căștilor și o listă a câtorva dintre caracteristicile lor cele mai importante, iar pe spatele cutiei găsim alte caracteristici cheie și informații de contact pentru serviciul de suport tehnic.

Din acest înveliș vei scoate o cutie neagră de carton în care găsim căștile, un cablu de extensie, un scurt ghid de utilizare și un mesaj de bun venit în echipa HyperX. Acest mesaj este un lucru mic, dar foarte simpatic, care te va face să simți că ai primit ceva special.

Căștile negre sunt realizate dintr-un plastic de calitate bună, cu excepția părții culisante, care este făcută din oțel. Căștile au caracteristici plăcute, precum logo-ul HyperX pe partea din sus ori spuma cu memorie acoperită cu imitație de piele, care protejează căștile și banda de susținere. Aceasta este o alegere mult mai bună decât plasticul, deoarece plasticul se deteriorează mult mai rapid.

HyperX Cloud Stinger
HyperX Cloud Stinger

Pe casca din dreapta găsim un comutator pentru ajustarea volumului. Noi nu preferăm astfel de comutatoare, deoarece fiecare aplicație are control de volum la nivel de software și părțile mobile dintr-un headset se deteriorează mult mai ușor. Recomandăm folosirea controlului de volum din aplicații, sau pe dispozitivul la care conectăm căștile. Atașat la casca din stânga găsim un microfon flexibil: dacă îl rotim în poziția verticală, se dezactivează automat, astfel că nu trebuie să îi reduci volumul separat dacă nu vrei să fii auzit.

Din punct de vedere al caracteristicilor tehnice, HyperX Cloud Stinger oferă căști circumaurale cu spatele închis, ceea ce înseamnă că îți acoperă urechile, izolează toate zgomotele din jur și nimeni nu va auzi ce auzi tu. Au o greutate foarte redusă, de 275 de grame, un cablu de 1,3 m și vin cu un cablu Y de extensie de 1,7 m. Cablul atașat la căști are un conector jack cu 4 poli, care se conectează la porturi audio jack moderne, care combină output-ul pentru căști cu input-ul pentru microfon.

HyperX Cloud Stinger
HyperX Cloud Stinger

Cablul de extensie este în formă de Y, deci are jack-uri separate pentru căști și pentru microfon. Aceasta poate fi o problemă într-un singur caz: dacă ai o placă de sunet cu un singur conector jack pentru căști și microfon, iar cablul atașat la căști nu este destul de lung. În această situație este posibil să ai nevoie de un alt cablu de extensie, dacă nu poți să te muți mai aproape de portul jack.

Experiența de utilizare a căștilor de gaming HyperX Cloud Stinger

După ce ai scos căștile din cutie, cu siguranță vrei să le încerci și poți să faci acest lucru imediat. Tot ce trebuie să faci este să le conectezi la un calculator, o consolă de gaming, un player de muzică, un smartphone sau de fapt la orice dispozitiv ce are un port audio jack.

Reclamă

La prima folosire, căștile s-ar putea să ți se pară puțin strânse - asigură-te că ai ajustat banda de susținere la mărimea capului tău, iar apoi utilizează căștile cel puțin o jumătate de oră. După ce trece puțin timp, ți se vor potrivi mult mai bine. De altfel, căștile sunt destul de comfortabile, combinația de spumă de memorie și stratul de piele artificială este perfect, poți să porți căștile un timp îndelungat fără să obosești.

HyperX Cloud Stinger
HyperX Cloud Stinger

Din punct de vedere al comfortului, microfonul este foarte bine făcut: este flexibil și subțire, nu te va deranja niciodată și nu trebuie să-l tragi foarte aproape de gură ca să funcționeze.

Desigur, una dintre cele mai importante calități ale unei perechi de căști este calitatea sunetului, iar HyperX Cloud Stinger are o performanță de invidiat: este comparabil cu o pereche de căști mid-range de la un brand prestigios, precum Sennheiser sau AKG. Nu oferă o experiență audiofilă de neuitat, dar sunetul are o calitate foarte bună, chiar și atunci când asculți muzică.

Totuși, este evident că aceste căști au fost create pentru jocuri: basul nu este deloc puternic, dar frecvențele mai înalte sunt foarte clare. Calitatea sunetului nu este optimizată pentru muzică, dar este perfectă pentru a face jocurile mai captivante, oferind o experiență similară cu a sunetului surround. Din fericire, HyperX nu vrea să vândă căștile cu caracteristici inventate cu scopuri de marketing, precum "sunet 5.1" sau "sunet 7.1", ceea ce nu prea are sens în cazul căștilor, deși pot fi motive pentru a cere preț mult mai mare.

HyperX Cloud Stinger
HyperX Cloud Stinger

Microfonul de pe Stinger este de calitate slabă: nu te aștepta să înregistrezi podcast-uri de înaltă calitate, el fiind bun doar pentru a conversa cu ceilalți jucători, sau pentru a efectua apeluri VoIP prin Skype sau alte programe similare. Per ansamblu este bun pentru funcții de bază, apeluri și convorbiri, dar nu oferă nimic extraordinar.

Cloud Stinger este o pereche de căști gaming mid-range cu microfon, la un preț bun: poți să le cumperi pentru un preț care variază între 200 și 260 lei, la cele mai multe magazine. Este un preț foarte rezonabil, chiar putem să spunem că primești mai multă valoare pentru banii tăi decât cea la care te-ai aștepta.

Aspecte pro și contra

HyperX Cloud Stinger are destul de multe aspecte pozitive:

• Design modern
  • Greutate redusă, materiale de bună calitate
  • Calitatea sunetului este foarte bună în jocuri
  • Adecvate pentru muzică
  • Se pot purta un timp îndelungat fără a deveni inconfortabile

Căștile au și niște câteva aspecte negative:

• Microfonul de o calitate slabă
  • Cablul de extensie nu suportă plăcile de sunet cu un singur jack audio
Notă produs 4/5

Astazi, cel mai important aspect al jocurilor este grafica și experiența oferită, existând tendința de a uita că și sunetul este o parte esențială. Fără efecte sonore, voci și muzică bună și captivantă, n-ai avea aceași experiență pozitivă. A avea un sunet bun este ceva necesar și dacă vrei să simți că ești cu adevărat în joc, este recomandat să folosești niște căști de gaming bune.

Căștile HyperX Cloud Stinger sunt o alegere foarte inspirată: nu numai că oferă o calitate ridicată a sunetului când vine vorba de jocuri, dar are și un microfon flexibil încorporat, foarte util în timpul jocurilor multiplayer. În plus, căștile sunt foarte confortabile și nu te vor deranja nici dacă te joci mult timp. De asemenea, nici tu nu vei deranja pe nimeni, datorită construcției închise. Toate acestea vin la un preț rezonabil, făcând din HyperX Cloud Stinger o alegere foarte bună dacă îți cauți niște căști mid-range care să vină în completarea calculatorului tău de gaming.

Care este cea mai importantă caracteristică a unei perechi de căști gaming pentru tine? Scrie-ne în secțiunea de comentarii de mai jos.

Descoperă: Divertisment Recenzii